Zasady korzystania z obiadów
ZASADY KORZYSTANIA Z OBIADÓW W OSM I i II st.
- Uczniowie ZSM korzystają z obiadów na terenie Szkolnego Ośrodka Wychowawczego.
- Uczniowie korzystający z obiadów mają obowiązek posiadania bloczków. Obiady będą wydawane tylko po okazaniu bloczka (nie dotyczy kl. 1-3 OSM I st.). Zgubienie bloczka uniemożliwia wydanie obiadów.
- Korzystanie z obiadów dotyczy całego tygodnia (nie ma możliwości wybierania dni w które dziecko będzie chodziło na obiad).
- Uczniowie od kl. 4 OSM I st. jedzą obiad w czasie przerwy w godz. 13.05 -13.30.
- Uczniowie samodzielnie korzystający z obiadów przechodzą do stołówki zewnętrznym chodnikiem. W tym czasie odpowiedzialność za dziecko bierze rodzic.
- Rodzice uczniów korzystających z obiadów wpłacają podaną należność za obiady w nieprzekraczalnym terminie od 1 do 07 każdego miesiąca bezpośrednio na konto:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
93102049550000780202678332
w tytule płatności wpisać:
wpłata za obiady (za jaki miesiąc), imię i nazwisko ucznia, Szkoła Muzyczna.
- Nieterminowe wpłaty skutkują skreśleniem ucznia z listy od następnego miesiąca.
- W roku szkolnym 2022/2023 cena 1 obiadu wynosi - 6,50 zł.
- Informacja o kwocie jaką należy wpłacić za dany miesiąc będzie umieszczona na tablicach informacyjnych na terenie szkoły lub w e-dzienniku.
- Nie ma możliwości samodzielnego odliczania kwoty za niewykorzystane obiady. Dokonuje tego księgowość Szkolnego Ośrodka Wychowawczego.
- Nadpłata za niewykorzystane (zgłoszone) obiady zostanie zwrócona pod koniec miesiąca na konto rodzica.
- W razie nieobecności ucznia można odwołać obiady. Nie ma możliwości odwołania 1 obiadu (dotyczy 1 osoby). Nieobecności na obiedzie zgłasza telefonicznie rodzic w Szkolnym Ośrodku Wychowawczym tel.: 14 626 33 84 (wew. 20). Jeżeli nieobecność jest zgłoszona do godziny 09 00 danego dnia to odpis jest naliczony od dnia następnego po dniu, w którym przekazano informację o nieobecności. Jeżeli nieobecność jest zgłoszona do godziny 09 00 dnia poprzedniego i wcześniej, odpis jest naliczony od dnia nieobecności. Powstała nadpłata będzie zwracana w formie przelewu na konto bankowe.
- Zwrot kosztów poniesionych za obiad może nastąpić z powodu choroby, wycieczki lub innych przyczyn losowych, jeżeli nieobecność ucznia przekracza jeden lub więcej dni.
- Zwrot kosztów za ostatni dzień miesiąca może nastąpić jedynie po zgłoszeniu nieobecności na co najmniej dwa dni wcześniej. W przeciwnym wypadku nie podlega zwrotowi.
- Istnieje możliwość zrezygnowania z obiadów lub zapisania się na obiady w ciągu roku szkolnego. Rodzic powiadamia o tym fakcie Szkolny Ośrodek Wychowawczy do 25-tego miesiąca poprzedzającego rezygnację lub zapis wyłącznie drogą elektroniczną na adres: stolowkasosw@gmail.com
- Uczniowie korzystający z obiadów mają obowiązek zachowywać się kulturalnie. Trzykrotne niewłaściwe zachowanie ucznia zgłoszone przez nauczyciela sprawującego opiekę pozbawia go możliwości korzystania z obiadów od następnego miesiąca do końca roku szkolnego.